loading...
سایت سرگرمی تفریحی
(M) بازدید : 46 یکشنبه 1391/11/15 نظرات (1)


در حنجره‌ام شور صدا نیست رفیق / یک لحظه دلم ز غم جدا نیست رفیق
بگذار که قصه را به پایان ببرم / آخر غم من یکی دو تا نیست رفیق

+

+

من و یاد تو و یک سینه تنگ / شبی تار و سه‌تاری خسته آهنگ
کمی با چشمهایم مهربان باش / مزن ای دوست بر آیینه‌ات سنگ

+

+

گاه می توان براى یک دوست چند سطر سکوت به یادگار گذاشت
تا او در خلوت خود هر طور که خواست آنرا معنا کند

+

+
دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن ؟؟؟ / در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن
از جان طمع بریدن آسان بود ولیکن / از دوستان جانی مشکل توان بریدن

+

+

پیامک دوستی

سفر از فاصله ی دور حکایت دارد / خسته با رفتن احساس رفاقت دارد
چه صمیمانه به درگاه خدا گویم / که دلم از دوری دوست شکایت دارد

+

+

ای دوست به خدا دوری تو دشوار است / بی تو از گردش ایام دلم بیزار است
بی تو ای مونس جان ، دل ز غمت می سوزد / دل افسرده ی من طالب یک دیدار است

+

+

دوستان باوفا . . .
سایه گستر لحظه های تلخ و شیرین روزگارند . . .
سایه ات برقرار . . .

+

+

توی دنیا رفیق های خوب محدودن
ولی رفیق های خوب ، دنیایِ نامحدودن . . .

+

+

مردم هر کدام آرزویی دارند ، یکی مال می خواهد و یکی جمال و دیگری افتخار،
ولی به عقیده من یک دوست خوب از همه این ها بهتره ، مثل خود تو که همیشه و تحت هر شرایطی با منی . . .

+

+

خیلی‌ چیزا رو نگفتن معرفت میخواد نه طاقت . . .
طاقت یک روزی تموم میشه اما معرفت نه ، جاشو عوض میکنه !

+

+

اس ام اس جدید را در برنا بخوانید

+

+

باغبانی پیرم ، که به غیر از گلها از همه دلگیرم
کوله ام غرق غم است ، آدم خوب کم است
عده ای بی خبرند ، عده ای کور و کرند
اندکی هم پکرند و میان رفقا ، عده ای همچو شما تاج سرند !

+

+

گلی دارم به دور از دیدگانم / ولی مخفی میان قلب و جانم
که گهگاهی کند یادی ز خاکش / فدای آن رفیق و قلب پاکش

+

+

برای آغاز دوستی ؛ یک سلام و یک لبخند و برای ادامه اش ؛ یک عمر صداقت و محبت لازم است !

+

+

زندگی با همه تلخیاش یه درس خوب بهم داد اونم اینه که رفیق اونی نیست که باهاش خوشی ، رفیق اونیه که بدون اون داغونی !

+

+

حوصله ی جمع و تفریق ندارم ، یه ضرب خرابتم رفیق !

+

+

اگر پرسند آخرین نفست به یاد کیست ؟
گویم به یاد کسی که بی وفایی در ذاتش نیست . . .

+

+

رفاقت بار سنگینی ست !
کسی بر دوش میگیرد که یک دنیا “ وفا ” دارد . . .

+

+

به سلامتی اونی که گفت عشق چهار حرفه
همه مسخرش کردن !
ولی برگشت گفت :
( ر ف ی ق ) عشقه !

+

+

دوستی نه در ازدحام روز گم می شود نه در خلوت شب ، خفته یا بیدار یاد می دارمت . . .

+

+

اس ام اس با مرامی
خاک دل را حکم کردم تا بدانی ای رفیق
در قمار با تو بودن هستی أم را میدهم

+

+

بر سکوری دوستان گدایی بهتر از پادشاهیست
پادشاه آن است که دوستش با وفاست

+

+

باوفا! مهر تو اندر جان ماست / زندگی بی دوستی زندان ماست

کم بزن آتش دل بی تاب را / یاد خوبت روز و شب مهمان ماست

+

+

هرقدر رفاقت بکنم می ارزی / اظهار صداقت بکنم می ارزی

آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست / صدبار که یادت بکنم می ارزی

+

+

یه تکیه گاهی واسه این دل من / یه وقت نری جدا نشی تو از من

رفیق نیمه راه دل نباشی / چه سوتوکوره اگه تو نباشی

+

+

من یاد خوش دوست به دنیا ندهم / لبخند خوشش به حور رعنا ندهم
گر یاد کند مرا هر از گاهی چند / گرد رخ وی به چشم بینا ندهم

+

+

تو به پاکی عقیقی/مثل دریاها عمیقی
فهمیدی چرا میخوامت؟/اخه بهترین رفیقی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 248
  • بازدید سال : 1,257
  • بازدید کلی : 13,263
  • کدهای اختصاصی